Den svenska marknadsföringslagstiftningen

ISBN-13:
9789144128597
ISBN-10:
9144128592
Författare:
Carl Anders Svensson
Utgåva:
18

Marknadskommunikationsrätt litteratur:
Den svenska marknadsföringslagstiftningen av Carl Anders Svensson, ISBN 978-91-44-12859-7 Upplaga 18:1.

Journalistikens lagar av Jeanette Gustafsdotter, ISBN 978-91-88419-17-0 Morfem förlag.

Regler i en ny reklamvärld, ISBN 978-91-7223-750-6, Jure förlag.
Ska man skriva uppsats inom marknadsrätten är denna boken varmt rekommenderat! Vänligen googla om boken.
PM om priser beroende på om det hämtas eller skickas via posten, en bok eller hela paketet. Hör av dig, så kommer vi överens!

Pris:
Gå vidare till:
Nypris:
Insänd:
Kategori:
Kurslitteratur - Juridik
Stad:
Jönköping – visa var
Säljare:
Biljana
Tel:
0703429123
Maila annonsören

Anmäl annons